Įkvepiantis grožis
Be kosmetikos L’Oréal Paris kuria paryžietiško grožio pasaulį siekdami įkvėpti visas pasaulio moteris. Begalinės paryžietiško grožio ir moteriškumo interpretacijos yra sukuriamos kasdien, aprėpiant idėjas nuo gatvių iki podiumų.
Skatindami visuomenės integraciją, mes gaminame produktus visų grupių žmonėms. Sukurti pasitelkiant pasaulyje žinomos kosmetikos direktorės Val Garland ir plaukų priežiūros direktoriaus Stéphane Lancien kūrybingas idėjas ir daug patirties turinčias rankas L’Oréal Paris produktai atneša grožio ateitį į kiekvienos moters kasdienį gyvenimą.
Galios suteikiantis grožis
Pasitelkęs daugiau nei 40 metų novatorišką mokslinio tyrimo patirtį L’Oréal Paris didžiuojasi galėdami pasiūlyti platų pačių pažangiausių grožio priežiūros produktų asortimentą, kuris užtikrina poveikį ir saugumą vartotojams.
Mes nustojome testuoti savo produktus bei jų sudėtines dalis ant gyvūnų dar 1989 metais, tai yra 14 metų anksčiau nei tai reglamentavo įstatymai. Šis įsipareigojimas atlikti alternatyvius saugumo bandymus nuo tada tapo sudėtine mokslinio L’Oréal Paris laboratorijų profesionalumo dalimi.
Suteikite grožiui galią
Keturi žodžiai "Nes aš to verta" L’Oréal Paris padėjo pakeisti pasaulio požiūrį į grožį į gerąją pusę. Kai aktorė Joanna Dusseau pirmą kartą ištarė dabar jau legendinę frazę 70 -ųjų pradžioje, tai buvo pirmoji grožio reklamos kampanija skirta ne vyrams.
Šis šūkis tapo paskatinimu, lėmusiu pasikeitusią moters padėtį visuomenėje.
Šiandien prekinis ženklas teberemia moters kelionę į savivertę. Būti L’Oréal Paris atstovu, tai kovoti už galią valdyti savo identitetą. Kiekvienas ambasadorius yra padrindinis moterų stiprybės modelis, įkvėpiantis atskleisti savo talentus kasdien.
Už ką mes kovojame
Įsipareigodami palydėti moteris į savivertės kelią, L’Oréal Paris nori atlikti svarbesnį vaidmenį visuomenėje. Tarp svarbiausių problemų, su kuriomis susiduria šiandieninės moterys ir merginos, yra seksualinis priekabiavimas* ir tai yra didžiausia problema pasaulyje, trukdanti moters galių atskleidimui.
Sukurdami savo tarptautinę programą "STAND UP" bendradarbiaudami su NVO HOLLABACK, mes skatiname moteris ir vyrus reaguoti pastebėjus ar patyrus seksualinį priekabiavimą viešose vietose. Mes, L’Oréal Paris, įsipareigojame kurti geresnį pasaulį moterims.
*Ipsos - Tarptautinė apklausa apie seksualinį priekabiavimą viešose vietose - L’Oréal Paris - 2019 m. balandis