50 Years Worth It Banner

L’Oréal Paris yra daugiau, nei grožio prekės ženklas

Kai sakome: „Tu to verta“, tai ne šūkis, tai prekės ženklo misija. Grožio perėmimas į savo pačių rankas mums suteikia jėgų. Niekas kitas negali kontroliuoti tikėjimo mūsų pačių grožiu – tai ir yra tikroji galia. L’Oréal Paris dirba dėl dienos, kai išgirdusios žodžius: „Jūs to vertos“, moterys visame pasaulyje ištars: „Niekada tuo neabejojome”

Legendinis šūkis vienijantis moteris visame pasaulyje

Mūsų parašas, pradėtas naudoti 1971 m. Ilon Specht, jaunos 23-ejų metų reklaminių tekstų kūrėjos iš Manhetene esančios agentūros „McCann”, išlieka toks pat aktualus ir šiandien. Pirmoji reklaminė žinutė, pabrėžianti pasitikėjimą savimi, mūsų visame pasaulyje žinomas šūkis tai idėja, vienijanti mūsų klientus. Nuo tada, „Nes mes to vertos” tapo fraze, simbolizuojančia skatinimą įvairaus amžiaus bei kilmės moteris tikėti savo grožiu ir verte. Įkvepiančios, įvairios kilmės moterys, į kurias visame pasaulyje koncentruojasi mūsų prekės ženklas, daro šią frazę aktualią ne tik joms ir jų motinoms, bet ir ateinančioms kartoms.

Nuo savo gyvavimo pradžios, frazė „Nes mes to vertos” buvo išversta į 40 kalbų ir tapo karingu, moteris visame pasaulyje vienijančiu šūkiu, skatinančiu jas bebaimės siekti savo tikslų ir kiekvieną dieną tikėti savo verte.

Moterims suteikiama galia, pasitelkiant grožį, paremtą mokslu

Besiremiantis inovatyviu mokslu, prekės ženklas „L’Oréal Paris” suteikia galią kiekvienai moteriai, pasitelkdamas aukščiausios klasės grožio produktus, sukurtus pritaikant naujausius kosmetinių formulių atradimus ir pažangą. Prekės ženklo pažangiausi produktai suteikia moterims pasitikėjimą, tuo pačiu padėdami joms užimti pelnytą vietą visuomenėje, klestėti bei daryti pasaulį geresniu. Daugiau nei šimtą metų, „L’Oréal Paris” naujoviškas kosmetikos inovacijas darė prieinamas visiems, nekompromituojant jų veiksmingumo ar saugumo. Mokymas pasitikėjimo savimi tokiu būdu yra svarbiausias veiksnys, prisidedant prie galios suteikimo moterims.

Mūsų prekės ženklas visada tikėjo, jog kiekviena moteris, kad ir kur ji būtų pasaulyje, turi turėti prieigą prie prieinamos kainos, kokybiškų grožių produktų, kurie leistų jai tikėti savo verte, nes mes to vertos.

 

Ambasadorių seserija, stiprinanti įgalinimo ir visus apimančio grožio balsą

Prancūziško grožio ikona visame pasaulyje, „L’Oréal Paris” atstovauja grožį visomis jo formomis. Nėra jokios “vienas dydis tinka visiems” grožio idėjos versijos. „L’Oréal Paris” „Dream Team” yra įvairialypė ambasadorių grupė, įskaitant filmo, mados ir muzikos dievaites, kurios yra pasišventusios suteikti galią kiekvienai moteriai, nepaisant jos amžiaus, nepaisant jos kilmės. Įkūnydamos atsidavimą ir moterišką stiprybę, šios herojės įkvėpia kiekvieną moterį tikėti savo pačios verte.

Mūsų išskirtinės atstovės apima: Aja Naomi King, Andie MacDowell, Amber Heard, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford, Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park ir Viola Davis. Kiekviena iš jų, unikaliu būdu, naudoja savo balsą ir įtaką, siekdamos suteikti galią moterims ir jas įkvėpti.

Kiekvienos kampanijos metu, ištardamos žodžius: „Nes mes to vertos”, jos pabrėžia karingą „L’Oréal Paris” žinutę, įkvėpiančią kiekvieną moterį švęsti savo vertę.