Tik vienas avokadas per dieną ilgam atitolins vizitus pas gydytoją!

Nesvarbu, ar gausiai mėgaujatės gvakamole, ar mėgstate juos valgyti vienus, avokadai pasižymi nuostabiu skoniu. Tačiau geroji žinia yra ta, kad avokadai ne tik skanūs, bet ir labai naudingi mūsų odai ir organizmui!

Trumpai tariant, avokadą galima pavadinti skaniuoju sveikatą palaikančiu ypatinguoju vaisiumi. Nuo kauliuko iki žievelės, avokadai yra labai naudingi odai. Šį dideliu kalio, magnio ir vitaminų kiekiu pasižymintį Pietų Amerikos vaisių tiesiog privaloma įsigyti! Pateikiame jums visus avokado privalumus:
PATARIMAS
1

Avokadas jūsų odai – galingas antioksidantas

Avokaduose gausu karotenoidų, kurie veikia kaip antioksidantai, kovojantys su oksidaciniu stresu ir laisvaisiais radikalais. Kai mūsų organizmas pagamina per didelį kiekį laisvųjų radikalų (dėl streso, nuovargio, taršos, UV spindulių), jie pažeidžia ir naikina odos ląsteles. Dėl šios priežasties sutrinka ląstelių funkcija ir pasireiškia ankstyvojo odos senėjimo požymiai. Antioksidantai, kurių gausu avokaduose, stabdo tokius laisvuosius radikalus. Avokadai taip pat padeda mūsų organizmui sugerti karotenoidus, kurių gausu kitame mūsų vartojamame maiste!
PATARIMAS
2

Avokadas – kreminės konsistencijos drėkiklis odai

Avokaduose gausu nesočiųjų riebalų, dėl kurių šie vaisiai pasižymi emolientinėmis savybėmis. Tai reiškia, kad avokadai gerina odos elastingumą stiprindami epidermio ląstelių membranas. Pabodo sausa oda? Naudokite avokado veido kaukę! Paprasčiausiai sutrinkite avokadą, pasitepkite juo odą ir palikite kelioms minutėms. Ar gali būti dar geriau? Avokaduose esantis vitaminas E pasižymi senėjimą stabdančiu poveikiu.
PATARIMAS
3

Avokadas mažina blogojo cholesterolio kiekį

Nors avokadai yra labai kaloringi ir riebūs, tačiau juose esantys riebalai yra labai sveiki širdžiai! Mono-nesočiaisiais riebalais vadinama medžiaga padeda mažinti blogojo cholesterolio kiekį ir riziką susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis. Mokslininkai Australijoje įrodė, kad avokadais praturtinta mityba sumažina blogojo cholesterolio kiekį ir neturi jokios įtakos gerojo cholesterolio lygiui organizme.
PATARIMAS
4

Avokadai padeda širdžiai

Avokadai yra kupini maistingųjų medžiagų, kurios saugo mūsų širdies ir kraujagyslių sistemą: skaidulų, vitamino E, kalio ir nesočiųjų reibalų. Pusėje avokado yra 11 g oleino rūgščių, kurios palaiko tinkamą gerojo cholesterolio lygį kraujyje. Jame taip pat yra 1,54 g linoleno polinesočiosios rūgšties, kuri palaiko tinkamą trigliceridų koncentraciją. 
PATARIMAS
5

Avokadai kovoja su akių ligomis

Avokaduose gausu liuteino – antioksidanto, kovojančio su tokiomis akių ligomis, kaip geltonosios dėmės degeneracija. Juose taip pat randama pigmento, vadinamo zeaksantinu, kuris taip pat saugo akis.
PATARIMAS
6

Avokadai puikiai tinka nėščiosioms

Avokadai yra puikus skaidulų šaltinis. 100 g avokadų yra daugiau nei 5 g skaidulų. Atsižvelgiant į tai, kad vidutinis avokado svoris yra 160–180 g, suvalgiusios vieną avokadą gausite 33 % paros skaidulų normos.
PATARIMAS
7

Avokadai šalina vidurių užkietėjimą

Avokadai yra puikus skaidulų šaltinis. 100 g avokadų yra daugiau nei 5 g skaidulų. Atsižvelgiant į tai, kad vidutinis avokado svoris yra 160–180 g, suvalgiusios vieną avokadą gausite 33 % paros skaidulų normos.
PATARIMAS
8

Avokadai padeda numesti kelis kilogramus

Nepaisant to, ką girdėjote apie avokadus, jie turėtų būti įtraukti į mūsų mitybos racioną. Nors juose yra nuo 10 iki 20 kartų daugiau riebalų, nei kituose toje pačioje maistingumo kategorijoje esančiuose vaisiuose, tačiau didelis oleino rūgščių kiekis suteikia sotumo jausmą. Taigi, kyla mažesnis noras užkandžiauti! Suvalgiusios pusę avokado per pietus, mažiau jausite alkį vakare. O geriausia žinia yra ta, kad avokado aliejus padeda mažinti riebalus pilvo srityje!
PATARIMAS
9

Avokadai stabilizuoja cukraus lygį kraujyje

Skanūs, tiršti ir kupini mono-nesočiųjų riebalų avokadai neleidžia mūsų cukraus lygiui kraujyje šoktelėti į viršų vos pavalgius. Juose esantys mononesotieji riebalai kovoja prieš diabetą reguliuodami organizmo lipidų lygį.
PATARIMAS
10

Avokadai – puikaus skonio ginklas prieš stresą

Reguliariai vartojami avokadai kovoja prieš stresą ir suteikia energijos. Mononesotieji riebalai neleidžia staigiai pakilti cukraus lygiui, sukeliančiam nerimą. Taigi, prieš treniruotę užkaskite avokado! Valgydami šį vaisių natūraliai gausite tiek energijos, kiek gautumėte iš energijai skirtų maisto papildų.  Mūsų patarimas: prapjauti avokadai greitai oksiduojasi. Norėdami išlaikyti juos šviežius neišimkite kauliuko, pašlakstykite citrinų sultimis, įvyniokite į maistinę plėvelę ir laikykite šaldytuve. Jei gamindamos gvakamolę pridesite citrinų sulčių, ji ilgiau išliks šviežia. Neišsisukinėkite! Pats laikas įsidėti šį burnoje tirpstantį vaisių į savo pirkinių krepšelį!
Praleisti slankiklis: Full Range

Pagerinkite savo patirtį

Parodykite savo naujajai išvaizdai daugiau meilės: