Kaip suteikti odai švytėjimo, kai tau 50

Brandi oda turi specifinių poreikių. Ji praranda elastingumą, tampa plonesnė ir sausesnė, todėl išbandykite šiuos kasdieninius patarimus stabdančius senėjimą, tam kad turėtumėte gražią, švytinčią odą.

Visada gerai nuvalykite savo veido odą

Gilesnėse brandžios odos raukšlėse gali susikaupti nešvarumai, tokie kaip teršalai iš aplinkos, su kuriais neišvengiamai susiduriame, bei makiažo likučiai. Jie užkemša odos poras ir sutrikdo aprūpinimą deguonimi, todėl odos tekstūra tampa netolygi. Net jeigu ir nenaudojate makiažo, nepaprastai svarbu yra valyti odą ryte ir vakare. Priemonės, tokios kaip valomasis veido aliejus, papildys lipidais susilpnėjusį odos barjerą, ją pamaitins ir padės palaikyti balansą.

Pasirinkite tinkamą rutiną

Nuo serumų iki dieninių kremų, nuo akių kontūro priemonių iki naktinių kremų, naudokite grožio priemones, turinčias lipidų bei antioksidantų, ir aktyviųjų ingridientų, kurie padės išvengti raukšlių ir dėmėmių. Ir nepamirškite, kad SPF apsauga turėtų būti ne mažesnė nei 30. Pamaitinta, palepinta ir prižiūrėta oda nutrukus suspindės.

Pasilepinkite masažu

Masažuokite savo veidą tepdama kremus, darydama į viršų nukreiptus judesius, kad atpalaiduotumėte veido raumenis, užpildytumėte raukšles ir padidintumėte cirkuliaciją. Veido masažai padidina antioksidacinių molekulių gamybą ir pagerina aprūpinimą deguonimi. Rezultatas? Gilesnis jūsų naudojamų kremų aktyviųjų ingridientų įsiskverbimas, bei persikinio atspalvio, lygi oda.

Drėkinimas, drėkinimas, drėkinimas

Dehidratavusi oda yra papilkėjusi, nelygi ir atrodo pavargusi. Tai itin pastebima ant brandžios odos, kadangi dehidratacija gali dar labiau paryškinti jau esamus senėjimo ženklus. Kasdien gerkite bent 1,5 litro vandens, kad padėtumėte pasišalinti toksinams ir drėkintumėte odą. Taip jūsų oda atrodys minkštesnė ir elastingenė.

Valgykite vaisius ir daržoves

Vaisiai ir daržovės vartojami sulčių pavidalu turi didesnę maistinę vertę ir yra lengviausias būdas turėti spindinčią brandžią odą. Braškės, apelsinai ir paprikos turi labai daug vitamino C, kuris storina epidermio sluoksnį. Žalios lapinės daržovės ir migdolai aprūpina vitaminu E, kuris yra natūralus retinolio, būtino sveikai odai, šaltinis. O manguose, moliūguose bei pomidoruose gausu vitamino A, kuris yra galingas antioksidantas.
Praleisti slankiklis: Full Range

Pagerinkite savo patirtį

Parodykite savo naujajai išvaizdai daugiau meilės: