PRODUKTŲ POVEIKIS APLINKAI IR SOCIALINIS POVEIKIS
Pagal „L'Oréal Group“ vertinimo metodiką apskaičiuotas „Bendro poveikio aplinkai“ balas, atsižvelgiant į 14 poveikio planetai veiksnių*, tokių kaip išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis, vandens trūkumas, vandenynų rūgštėjimas ar poveikis biologinei įvairovei, suteikia tikslią produkto poveikio viziją. Poveikis matuojamas kiekviename gaminio gyvavimo ciklo etape ir apskaičiuojamas atsižvelgiant ne tik į produkto tiekimą, gamybą ir transportavimą, bet ir į vartotojo naudojimą bei pakuočių perdirbimo galimybes.
Papildomos informacijos rasite produkto aprašymo puslapio skyriuje „Poveikis aplinkai ir socialinis poveikis“, kuriame rasite išsamios informacijos apie gamybos sąlygas, pakuotę ir socialinį produkto indėlį, pavyzdžiui, paramą pažeidžiamoms bendruomenėms.
* anglis, vandens trūkumas, gėlo vandens ekotoksiškumas, gėlo vandens eutrofikacija, jūrų eutrofikacija, vandens rūgštėjimas, iškastinių ir mineralinių išteklių išeikvojimas, žemės transformacija, sausumos eutrofikacija, kietosios dalelės, toksiškumas per aplinką, jonizuojančioji spinduliuotė, ozono sluoksnio nykimas ir fotocheminis jo susidarymas.